HTML

A firkász, a vegyész és a bölcsész hegyi kalandjai

A firkász, a vegyész és a bölcsész, cimboráikkal együtt az elmúlt néhány évben begyűjtöttek jó pár élményt jó pár hegyen. Most elérkezettnek látták az időt arra, hogy ezeket közre is adják. Reményeik szerint szórakoztató formában. Vélemény, ötlet, tetszésnyilvánítás, fikázás, egyéb - vagy kommentbe, vagy ide: endorfin.k.e@gmail.com

Friss topikok

Minek nevezzelek? - Jóf Fuart, 2012, 3.0

2014.10.03. 00:09 hunquintil

Eszter hívott. A felhő még nem vonult el, így térerő továbbra sem volt (nem is értem, hogyan tudott egyáltalán kicsörögni a telefonom), beszélni nem tudtunk. Csak annyit hallottam, hogy ő az, és hogy nem teljesen nyugodt a hangja, aztán pár szófoszlány után néma csend…

Endorfintermelődés helyett a mellékvesém indult be, pillanatokon belül telebombázódtam adrenalinnal; tekerős telefon.jpgromboltam le a recepcióra a tekerős telefonhoz. Na most egy ilyen telefonon ilyen állapotban nemzetközi hívást indítani igazi kibaszás: nulla-prrrr-nulla-prrrr-három-prrrr-hat-prrrr-kettő-prrrr-nulla-prrrr…egy örökkévalóság volt, mire végigpörgött a tizenhárom számjegy - főleg hogy egyszer mellé is nyúltam, kezdhettem elölről. De legalább tudtam hívást indítani, és ami még fontosabb, adott vonalat.

Éééés igen, vörös riasztás: E-nek azonnal be kellett mennie a kórházba. Fasza… Baszki, még abban sem állapodtunk meg, hogy mi lesz a gyerek neve!

A srácok szerencsére levették mi a szitu, így mire visszaértem a szobába, ők már készülődtek. Összekaptam magam én is, és abban maradtunk, hogy a többiek rendezik a számlát, én meg addig előrerongyolok.

Az útjelző táblák stabilan 2,5 órára adják a háztól a parkolót.

Nekem elég volt 90 perc.

Az igazsághoz tartozik, hogy meg nem egyeztünk ugyan, hogy mi lesz a gyerek neve, de addigra - több, késhegyre menő egyeztetési forduló után - már csak 3 lehetőséget tartottunk meg: Dorottya, Boróka és Borbála. Útközben nagyjából egyetlen gondolat zakatolt bennem: "Remélem, volt annyi esze, hogy a Borbálát mondta be, amikor feltették neki a nagy kérdést". Az valahogy fel sem merült bennem, hogy még van esélyem időben hazaérni.

Aztán kiértem a ház körüli katlanból, egycsapásra lett térerő és tudtuk tisztázni, mi van: be kellett ugyan menni a kórházba, de a magzatvíz nem ment el, fájások sincsenek még, lehet hogy csak vaklárma... - de azért csak iparkodjunk.

Szóval másfél óra alatt sikerült abszolválnom a lemenetet, de közben többször is beszéltünk, így némileg megnyugodhattunk mindketten: tényleg vaklárma volt, valószínűleg csak a nyákdugó távozott el (jelentsen ez bármit is), és fájások továbbra sem jöttek. Így tehát, mire a srácok leértek, én már némileg őszintébb mosollyal, száraz ruhában, a lehetőségekhez képest megtisztálkodva, szarás után, járó motorú kocsival vártam őket.

Reggel 6-kor indultunk el a Corsi-háztól; délben izzadtan, csatakosan és büdösen becsekkoltunk E.-nél Szombathelyen, a szülészeten. Eddigre mind az öten megnyugodtunk, így már viccelődni is tudtunk a helyzeten: hagyjuk a francba Borbálát és társait; tiszta ratyik vagyunk, ha ez után a sprint után, amit a Júliai-Alpok és Szombathely között vágtunk le, nem Júliának nevezzük el a gyereket.

A leányzó végül – pontosan ugyanúgy, mint a bátyja – két héttel a kiírt időpont előtt, Júlia.jpga hosszú hétvége utáni kedden, a hajnali órákban érkezett meg. Pontosabban: hirtelen annyira sürgős lett neki, hogy egy pezsgősdugó kezdősebességével pattant ki. Apás szülést terveztünk, de aztán annyira iparkodott, hogy - előző napi hajrá ide vagy oda - végül lemaradtam róla. Ez viszont már egy másik történet, ami végképp teljesen szétfeszítené ennek a blognak a kereteit.

Viszont addig-addig tréfálkoztunk, míg végül hagytuk a francba Borbálát és társait, és tényleg Júlia lett a neve...

Szólj hozzá!

Címkék: utazás hegymászás endorfin túrázás hobbi élménybeszámoló alpok júliai alpok Alpi Giulie Jóf Fuart

A bejegyzés trackback címe:

https://endorfin.blog.hu/api/trackback/id/tr346754393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása